OutletBútor - A Bútor Webáruház

Az Ön bevásárlókosara üres.

Részösszeg: 0 Ft

Ügyfélszolgálat +36 (70) 410-3456

Ügyfélkapcsolat +36 (70) 629-3456 

Megrendelés menete

Megrendelést csak az oldalon tudunk fogadni, telefonos rendelés leadásra nincs lehetőség.

A kuponkódot a kosárba rakás után, a KOSÁR-ban lehet érvényesíteni, nem a pénztárban!

Tekintse meg az alábbi videónkat, amely bemutatja a webáruházban történő vásárlás menetét vagy görgessen lejjebb és olvassa el lépésről-lépésre!

 

Online (Kosárba)

1) A megfelelő termék kiválasztása

Hívjon Segítünk +3670-410-3456

A termékek közötti böngészésre szolgál a bal oldalon található navigációs menü. A megfelelő termékkategóriára kattintás után a kategóriához tartozó összes terméket találja fontossági sorrendben. A termékek sorba rendezését megváltoztathatja, például ÁR vagy Név szerint rendezve. Azt is kiválaszthatja, hogy 9, 15 vagy 30 termék jelenjen meg az oldalon.

Előfordul, hogy vásárlás során megtetszik egy olyan termék, amelyek később szeretne megvenni. Ilyenkor tegye a terméket a kívánság listára. A legközelebbi látogatás során nem kell újra idejét tölteni a termék megkeresésével. A kívánság listában szerepelő termékeket néhány kattintással összehasonlíthatja egymással. Ha regisztrált felhasználóként teszi ezt meg bármikor amikor bejelentkezik az oldalra láthatja mely termékeket rakta kívánságlistára.

A termékek közötti böngészést segíti a kereső. Használata a megszokott módon történik: írja a keresett kifejezéseket, majd kattintson a gombra. A kereső megvizsgálja az Ön által beírt szavakat, és listázza azokat a termékeket, amelyek leginkább kapcsolódnak a kulcsszavakhoz. A keresési eredmények sorba rendezését megváltoztathatja, például ÁR vagy Név szerint rendezve.

2) A termék kosárba helyezése 

A termékeket a kosárba rak gombra kattintással helyezi a kosárba. A kosár tartalma könnyen áttekinthető táblázat formájában jelenik meg. Egy sor egy terméket tartalmaz.

A mennyiség módosítás oszlopban a kosárba helyezett termékek számát tetszőlegesen változtathatja, illetve törölheti a terméket a kosárból.

A szállítás során a megfelelő termék lesz kiszállítva.

3) Szállítási és fizetési feltételek kiválasztása

A pénztári folyamat közben lehetősége van a fizetési mód és szállítási költség kiválasztására.

Az Önnek leginkább megfelelő opciót jelölje be kattintással.

4) Regisztráció vagy bejelentkezés

A megrendelés leadása közben létre hozhat egy felhasználói fiókot vagy vendégként is vásárolhat. Ha már rendelkezik felhasználói fiókkal, jelentkezzen be a megfelelő e-mail cím és jelszó megadásával.

5) A megrendelés leadása

A megrendelés leadásához töltse ki a szállítási és számlázási adatokat, majd kattintson a megrendelés gombra.

A megrendelés után visszaigazoló e-mailt kap. A visszaigazoló e-mailt azonnal elküldi a program. Ha terhelt az Ön levelező szervere, később jeleníti meg a beérkezett üzenetet. Néha előfordul, hogy a spam mappában landol a visszaigazoló e-mail. Ha megtelt a postafiókja, ürítse a felesleges leveleket, mert a visszaigazoló levélnek nincs elég hely, és nem kapja meg.

6) A megrendelés véglegesítése

A megrendelés beérkezését követően munkatársunk felveszi önnel a kapcsolatot az adatok pontosítása érdekében, és tájékoztatja a termék kiszállításának várható idejéről. A termékek szállítási ideje átlagosan 2-4 hét. Kivételes esetben csúszás előfordulhat.

A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. A vevő tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adataokat a futárszolgálat részére kiadjuk.