Bevásárlókosár

0 termék

My Cart -

0 termék
My Cart: (0)
Kategóriák

Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések







Akciókról fontos információ:

XY településre kérném, a bútort mennyiért szállítják?

A szállítók be is hozzák a bútort a házba, illetve az emeletre?

Miért ilyen hosszú a szállítási idő?

Karácsonyig megérkezik a megrendelt bútor?

Mikorra várható a szállítás?

A bútorok összeszerelve érkeznek?

Vissza



Hol tudom megtekinteni a termékeket? / Hol található a bolt?

  •  Csak webáruház formájában vagyunk elérhetőek, bemutatóteremmel illetve boltal nem rendelkezünk! Azonban a megérkezéstől számítva 14 napig elálhat vásárlásától, így tulajdonképp kipróbálhatja a terméket!

Vissza


Hol tudom leadni a rendelést?

  • Rendelés csak és kizárólag a weboldalunkon keresztül tudunk felvenni! FIGYELEM! E-mailben, Telefonon, Facebook üzenetben nem áll módunkban rendelést felvenni!

Vissza


XY településre kérném, a bútort mennyiért szállítják?

  •  A bútorokat egységes áron szállítjuk az ország egész területére. Minden termék adatlapján fel van tüntetve a hozzá tartozó szállítási díj.

Vissza


Nem kaptam megerősítő e-mail. Mit csináljak most?

  • Nézze meg levelezőrendszere SPAM mappáját. Egyes levelezők tévesen levélszemétnek értékelik visszaigazoló e-mailünket. Amenyiben nem találta meg kérem érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon hogy megérkezett-e a rendelése.

Vissza


Részletre/Hitelre lehet bútort vásárolni?

  • Természetesen lehetőség van részletfizetésre. Ezt rendelés leadása közben be tudja állítani. Aktuális partnerünk a COFIDIS biztosítja.

Vissza


A bútorok összeszerelve érkeznek?

  • Ez bútortól függ. A termékek többsége 2-3 darabban, elemenként összeszerelve kerül szállításra. Minden bútor adatlapján megtalálja az ezzel kapcsolatos tájékoztatást. Természetesen a kisebb bútorainkat (éjjeliszekrény, ágyneműtartó) egyben szállítjuk!

Vissza


Hibát találtam a bútoron. Hol tudom érvényesíteni a garanciát?

  • Kérjük amint észleli a hibát, fotózza azt le és küldje el a garancia@outletbutor.hu e-mailcímre a rendelelés számával együtt, valamint fejtse ki a hiba természetét!

Vissza


A szállítók be is hozzák a bútort a házba, illetve az emeletre?

  •  A szállítás kapuig, lépcsőház bejáratáig történik. Ha szeretné, hogy a szállítók beszállítsák a bútort, azt jeleznie kell és plusz összeg ellenében beviszik otthonába a terméket, ha idejük engedi. A kiszállítók nem kötelezhetők rakodásra.

Vissza


Meggondoltam magam! / Mégsem kérem! / Le lehet mondani?

  •  Igen, megrendelését lemondhatja, a kiszállítás időpontjáig, illetve a megérkezés után 14 napig elálhat a vásárlástól. Rendelését e-mailben tudja lemondani az info@outletbutor.hu e-mail címre küldött levéllel mely tartalmazza a rendelésazonosítót!

Vissza


Mikorra készülnek el a bútorok?

  •  A bútorok általában 2-4 hét alatt készülnek el. Alapanyaghiány, gyártói túlterheltség miatt bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a megadott bútor később készül el.

Vissza


Miért ilyen hosszú a szállítási idő?

  •  A bútorokat nem raktározzuk, a gyártó sem raktározza. A bútorokat folyamatosan gyártja a megrendelések beérkezésének sorrendjében. Gyártótól függően általában 2-4, ritkán több hetet is igénybe vehet a gyártás. Az év vége felé valamennyivel nőhet a gyártáshoz szükséges idő!

Vissza


Összeszereli a bútort a szállító?

  • Alap esetben ez nem feladatuk, azonban szállítóinkat meg lehet kérni (némi borravaló ellenében) hogy összeszereljék. Természetesen amennyiben idejük engedi!

Vissza


Ha több bútort rendelek, mindegyiknek ki kell fizetnem a szállítási díját?

  •  Igen, minimum 3 termék rendelése esetén lehetőség van egyedi szállítási díjat kérni.

Vissza


Kérhetem más méretben, színben a bútort, mint ahogy a honlapon van?

  •  Minden termék változtathatósága fel van tüntetve az oldalon, illetve rendelés esetén a rendszer figyelmeztet ezeknek a kitöltésére. Így amennyiben olyan bútort rendel, aminél lehetőség van egyedi szövetválasztására úgy azt a rendszer felajánlja!

Vissza


Karácsonyig megérkezik a megrendelt bútor?

  •  Igen, ha idejében megrendeli. Az év végi nagyszámú rendelést a gyártók hosszabb határidővel tudják vállalni, ezért a november elején megrendelt bútorok érhetnek oda az ünnepekre. A később leadott rendeléseket már csak január második felében tudjuk szállítani.

Vissza


Hogyan tudok fizetni? / Kiszállításkor fizethetek?

  •  Összesen négy fizetési módot tudunk biztosítani.
    1 - Bankártyás fizetés rendelés leadásakor.
    2 - Bankkártyás átutalás, a számla adatokat közzéteszük.
    3 - Utánvétel, azaz a bútor átvételekor való kifizetése.
    4 - Áruhitel, Lehetőség van részletfizetésre. Részletek itt.

Vissza


Maguk a megfizethető bútor?

  •  Nem. Az egy másik cég....

Vissza


Mikorra várható a szállítás?

  •  Amint lehet szállítást szervezünk rá, erről telefonon fogják értesíteni!

Vissza


Van egy kuponom de elfelejtettem érvényesíteni. Utólag érvényesíthetem?

  •  Sajnost kupon utolag nem tudunk érvényesíteni! Kérem figyeljen, a rendelés véglegesítése előtt még van esélye a kupont beírni.

Vissza


Nem fogadja el a rendszer a kuponomat mi a teendő?

  •  Rendeszerünk csak az aktív, érvényes kuponokat fogadja el! Amenyiben nem fogadja el úgy vagy nem érvényes a kuponja vagy nem jól írta be.

Vissza


Meglévő rendelésemre kérhetem az új akció kedvezményét?

  •  Bármiféle kedvezményt utólag érvényesíteni nem tudunk. Aktuális akcióink a kijelölt időpontban beérkezett rendelésekre érvényes! Gondoljon bele! Ha bemegy a helyi hipermarketbe megveszi a mosóport teljes áron, másnap látja hogy akciós, hiába megy be, nem tudják a kedvezményt érvényesíteni. Sajnos mi sem!

Vissza


Lemondtam a rendelést, de átutalással fizettem. Mikor kapom vissza a pénzem?

  • Minden ügyfelünket arra kérjük hogy lemondását adja le e-mailben is, mely hiteles lemondásnak tekinthető. Ennek az e-mailnek a feldolgozása után 14 napon belül visszautaljuk az összeget a számlájára. Ritkább esetben előfordul hogy pár nappal meghoszabbodik ez a idő intervallum, legtöbbször a banközi transzfer miatt!

Vissza


Mit jelent a 14 napos elállás?

  • A 14 napos elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.

Vissza


Garanciát kapok a rendelt termékekre?

  • Minden termékünkre 1év Garanciát vállalunk! Egyes termékeinkre +1 év gyártói garancia is rátevődik!

Vissza


Hogyan tudom a garanciát érvényesíteni?

  • A problémás bútorról készítsen fényképet, majd küldje el a garancia@outletbutor.hu e-mail címre. írja le a hiba természetét és mellékelje a rendelésszámát hogy azonosítani tudjuk.

Vissza


Meddig tart az akció?

  • Az aktuális akcióinkról az akciót leíró oldalon talál pontos információt, mely időtartalma fel van tüntetve mind az oldal leírásában, mind az oldal alján elhelyezett jogilag meghatározott szövegben.

Vissza


Mikor lesz akció?

  • Az aktuális akcióinkról kétféleképpen értesülhet! Minél sűröbben ellátogat az oldalunkra, hiszen minden akciónkat közzéteszük. Alternatív lehetőség hogy feliratkozik hírlevelünkre, így biztos hogy nem marad le az aktuális akcióinkról!

Vissza


Kérhetek rakodást (házba szállítás)?

  • Természetesen van erre lehetőség! Minden termékünk adatlapján lehet

Vissza