Bevásárlókosár

0 termék

My Cart -

0 termék
My Cart: (0)
Kategóriák

Vásárlási feltételek

Országos Házhoz Szállítás!

Outletbutor Internet Áruház - Vásárlási feltételek

Ügyfélszolgálat: +36 21 20 10 888
H-P: 7:30-15:30


Köszöntjük az Outletbutor Internet Áruházában, ahol az Outletbutor raktárkészleten lévő kínálatából vásárolhat. 
Válasszon tetszése szerint, küldje el hozzánk megrendelését és mi hamarosan 
visszaigazoljuk az áru átvételének idejét!
Megrendelés menete
    
A kiválasztott terméket tegye a kosárba, majd a pénztár menüpontban aktiválhatja megrendelését, számlázásra illetve szállításra vonatkozó adatok megadása után elküldheti megrendelését. Felhívjuk figyelmét, hogy egyedi számlázási igényeket csak előzetes egyeztetést követően áll módunkban kielégíteni! A webáruházban minimum rendelési mennyiség van meghatározva, amelynek korlátja 25.000 Ft. Amennyiben a rendelési végösszeg 10.000 Ft alatt van, a rendszer nem engedi a vásárlót a Pénztár menübe, a rendelés véglegesítéséhez. Kérjük, ebben az esetben egészítse ki rendelését, hogy meghaladja a 25.000 Ft-os minimális rendelési mennyiséget!

A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. A vevő tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adataokat a futárszolgálat részére kiadjuk. A webáruházban olvasható adatok a gyártók által megadottak alapján történnek felvételre, az elírás, tévedés jogát fenntartjuk! 

Webáruházunk fenntartja a jogot arra, hogy a egyedi szövettel rendelt termékek esetén előre utalással kérje a bútor árának kiegyenlítését. Ezekben az esetekben nem lehett elállni a vásárlástól.

1. ÁLTALÁNOS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A házhoz szállítás, a rakodás, házba szállítás költségét nem tartalmazza! 
Amennyiben Ön igényli az emeletre szállítást, úgy kérjük, a szállítási adatoknál a megjegyzés mezőben annak (emelet, ajtó) pontos leírását!. A lapra szerelt termékek átadása az eredeti csomagolásban történik. A szállítási költségek (szállítás, emelet) minden esetben az áru értékének kifizetésével egy időben történik. A vásárlás regisztrálását követően munkatársunk visszaigazolást küld az Ön részére, melyben rögzíti a szállítás/átadás időpontját és költségeit az Ön által elküldött rendelés szerint. A rakodási igényét a megrendelés megjegyzés rovatában, vagy a rendelést követően írásban, e-mail formájában jeleznie kell a vásárlónak. Cégünk a lapraszerelt bútorok kivételével, vállalja a termékek összeszerelését.

Technikai okok miatt a szállítás visszaigazolása esetenként telefonon történik, így kérjük, mindenképpen adja meg elérhetőségét, hogy munkatársunk felvehesse Önnel a kapcsolatot! A termékek szállítási ideje átlagosan 3-5 hét. Kivételes esetben csúszás előfordulhat.

A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. Továbbá a vásárló tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére is kiadjuk.

2. AZ ÁRU ÁTADÁSA

Az OutletButor.hu Internet Áruház áruforgalmi irodája az Ön által megvásárolt bútort szigorú belső ellenőrzés után, az áru minőségi besorolásának megfelelő állapotban adja át szállításra. A szállítást megbízott fuvaros végzi, akitől az Ön által megjelölt helyszínen Ön vagy meghatalmazottja köteles az árut átvenni. Az átvételt nem akadályozhatja meg semmilyen körülmény sem a helyszín, sem az áru állapota...stb.  miatt. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szériagyártott bútorok esetében is eltérhet 1-3 cm-t a bútor mérete! 

Amennyiben a megbízott fuvaros az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (tévesen megadott cím, átvevő hiánya...stb.), úgy azt visszaszállítja (ennek díja a kiszállítás díjával azonos) és a szállítási költségek megtérítéséig azt jelzálogjogon visszatartja, bérraktárba elhelyezve az áru ellenértékéig tárolja (melynek költsége 1000-3000 Ft/nap), illetve megbízásából az OutletButor.hu gondoskodik az áru értékesítéséről, mely esetben az Internet Áruház a bútor ellenértékéből köteles a szállítás költséget haladéktalanul kifizetni.

Átvételkor győzödjön meg a termék állapotáról és a kiegészítőkről. A termék átvétele során Ön aláírással tanusítja, hogy a bútort megfelelő, hiánytalan állapotban átvette. Amennyiben a helyszínen jelzi, hogy probléma merült fel a bútorral - vagy megsérült a szállítás során otthona (ajtófélfa, padlózat, egyéb bútor) - , akkor azt jelezze kollégánknak és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát. Fontos, hogy MINDEN ILYEN ESETBEN TÖLTSE KI A JEGYZŐKÖNYVET, amelyet kollégáinktól kérhet! Átvételt követően nem tudunk fizikai és egyéb sérülésekre garanciát vállalni!


Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles! Amennyiben a bútor átvételekor hibát, sérülést tapasztal vagy bármilyen kifogással él, úgy azt tüntesse fel a szállítólevélen és lépjen kapcsolatba az Értékesítési Irodával, ahol haladéktalanul gondoskodnak a bútor rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról. 
Minden teljesített árura vonatkozik minimum 1 éves garancia, amely az áruhoz mellékelt garanciajegy alapján érvényesíthető.

A megrendelés lemondása

A leadott megrendelését 24 órán belül áll módjában lemondani. A megrendelése 24 óra múltán kerül be a gyárakba. Miután a gyártás megkezdődik már szolgáltatást biztosítunk, melyet már nincs joga lemondani! Amennyiben még is úgy a PTK ide vonatkozó jogszabályai szerint járunk el. Minden megrendelés lemondását e-mailben várunk 24 órán belül a megrendeléstől számítva!

Megrendelését minden esetben visszaigazoljuk. Kizárólag az egyeztetett, visszaigazolt megrendelések tekinthetők érvényesnek. Megrendelését a Ptk. hatályos rendelkezései szerint szerződésnek tekintjük, annak teljesítését az Outletbutor Kereskedelmi Központ szavatolja.

Megrendelés teljesítése

A bemutatott termékek teljesítés szerint két csoportba sorolhatók:

  •     Szériagyártásból teljesíthető bútorok. 
E termékek esetében a megrendelés teljesítése 2-5 héten belül történik, a pontos időpontot az Outletbutor igazolja vissza. Esetenként készlet, alapanyaghiány következtében csúszás előfordulhat.
  •     Raktárkészleten lévő bútorok. A raktárkészleten lévő bútorokat 1-3 héten belül tudjuk kiszállítani a megrendelő címére, ahogy a kollégáink ütemezni tudják a szállítási cím környékére a kiszállító járműveinket. A raktárkészletünk nekünk is véges, a kimerült raktárkészlet alapján a készlethiány jogát fenntartjuk!
  •     Egyedi megrendelés alapján gyártatott termékek. 
Egyedi bútorok esetén a megrendelést követően a vásárlástól a hatályos jogszabályok értelmében nem lehet elállni, mert a megrendeli egyedi igényei alapján készül. Így egyedi bútorok esetén a 14 napos elállás sem érvényesíthető!
  •     Karácsonyi előtt 2 héttel a gyárak leállnak, ebből kifolyólag a november közepéig beérkezett rendeléseket tudjuk szállítani a termékek egy részében. Kérjük ezt vegyék figyelembe, hogy ezeket a termékeket január második felében tudjuk kiszállítani. A termékek elérhetőségéről kérjük érdeklődjön telefonon!


Vásárlási módok

  • Készpénzes fizetés a szállítás helyszínén

Ön az áru értékét és a szállítási költséget is az áru átvételekor a helyszínen, készpénzben, a szállítónak fizeti.

  • Fizetés átutalással

E fizetési módozat esetében a megrendelő lapon összegyűjtött termékek, plussz a szállítási költsége értékét Ön úgy teljesíti, hogy azonnali megbízást ad számlavezető bankjának az adott összeg általunk megadott (Raiffeisen: 12042830-01424300-00100009) számlaszámra történő átutalására. Ezt megteheti interneten, telefonon vagy személyesen bankfiókjában (a közlemény rovatban a rendelési azonosítót minden esetben fel kell tüntetni). A számla eredeti példányának (vevőpéldány) átadása a megvásárolt termék átadásakor történik.
Figyelem: Az áru értékének számlánkra történő megérkezéséről 1 munkanapon belül értesítést kapunk, ezt követően tudjuk a tételeket a szállítás részére átadni. Amennyiben a fizetés teljesítése ezen intervallumon beül nem történik meg, úgy a vásárlást tárgytalannak tekintjük!

  • Fizetés bankkártyával vagy Barion egyenleggel

Oldalunkon lehetőség van bankkártyás fizetésre is. Töltse ki a Pénztárban az adataival az űrlapot, válassza ki a fizetési lehetőségeknél a Bankkártya vagy Barion egyenleg opciót és kattintson a Rendelés elküldése gombra! Ezt követően a rendszerünk átirányítja Önt a Barion rendszerébe, ahol a Barion fiókjába lépve vagy a bankkártya adatait megadva véglegesítheti a rendelését! A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzedi Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. További információért kattintson ide.

Promóciók

Az OutletBútor webáruház időszakosan alkalmazott promóciói határozott vagy határozatlan időre szólnak, amelyek vásárlásonként egy alkalommal használhatóak fel. A marketingkampányokban, a webáruház felületén, a hírlevélben vagy bármilyen egyéb promócióban feltüntetett kuponkódok át nem ruházhatók, együttesen nem kombinálhatók.

Az ingyenes szállítás, az ajándék és egyéb promóciók csak egyszer érvényesek egy rendelés alkalmával. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól vagy cseréltetni szeretné a bútort abban az esetben nem tudjuk vállalni az ingyenes szállítást. A helyszínen történt vásárlástól történő elállás esetében, természetesen ingyen átvesszük a helyszínen a bútort és visszaszállítjuk azt a raktárunkba.

1. A SZABÁLYZAT CÉLJA

A jelen Szabályzat célja, hogy rögzítse a Nyír-Invest Bau Kft. (székhely: 4400 Nyíregyháza, Kéményseprő út 19/c épület., cégjegyzékszám: 15-09-076718, nyilvántartó hatóság: Nyíregyházi Járásbíróság, mint cégbíróság, adószám: 15-09-081268) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a Társaság adatvédelmi és adatkezelési politikáját.

A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által kiadott határozat szerint A Nyír-Invest Bau Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) a xxx nyilvántartási szám alatt, a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat. A jelen Szabályzat célja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minden területén, minden egyén számára, tekintet nélkül nemzetiségére vagy lakóhelyére, biztosítva legyen, hogy jogait és alapvető szabadságjogait, különösen a magánélethez való jogát tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).

|2. AZ ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE

Név: Nyír-Invest Bau Kft.
Székhely és levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Kéményseprő út 19/c épület
Ügyfélszolgálat: +36 21 20 10 888

Email cím: info@outletbutor.hu
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-96076/2016

|3. A KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE

3.1. Regisztráció. A regisztráció során a Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat:

  • felhasználónév,
  • saját e-mail cím,
  • jelszó,
  • számlázási cím (számlázási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),
  • szállítási cím (szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),
  • telefonszám

3.2. A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

3.3. A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a felhasználónak külső szolgáltatók - közöttük a Google - partnereinek internetes webhelyein. A felhasználók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. (Azt is jelezheti a felhasználók számára, hogy a Network Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.) 

Alkalmazott cookie-k:

  • Analitika, követés cookie
  • Webhelyen keresztüli követés
  • Bejelentkezési, felhasználó azonosító session cookie

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

  • hogyan lehet letiltani a cookie-kat,
  • hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy
  • hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy
  • hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

|4. AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA, CÉLJA ÉS MÓDJA

4.1. Az adatkezelésre a www.outletbutor.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

4.2. Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató az Érintett által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése, házhoz szállítása, számlázás lehetővé tétele, ha a felhasználó feliratkozott hírlevélre, akkor hírlevél küldés és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

4.3. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme.

4.4. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja, illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges kizárólag.

4.5. Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

|5. AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA

5.1. A regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart. A regisztráció Felhasználó általi törlésére, valamint Szolgáltató általi törlésére bármikor, az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) rögzített esetben és módon kerülhet sor.

5.2. A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 6 hónapig tárolja.

5.3. Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, valamint a Weboldalon történő regisztráció során vagy egyéb módon adott további hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

|6. AZ ADATOKAT MEGISMERŐ SZEMÉLYEK KÖRE, ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOLGOZÁS

6.1. Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át.

6.2. Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő) vehet igénybe. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

Adatfeldolgozók megnevezése:

Cégnév

Cím

Tevékenység

Szabó-Sz-Komplex Kft.

4400 Nyíregyháza, Árpád út 57. II./8

könyvelés

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14

Posta: 1538 Budapest, Pf.: 510.

support@tarhely.eu

rendszergazdai tevékenység

Stylo Épgép Kft.

4400 Nyíregyháza, Kerék utca 6.

futárszolgálati tevékenység

Stylo Épgép Kft.

4400 Nyíregyháza, Kerék utca 6.

futárszolgálati tevékenység

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

futárszolgálati tevékenység

 

A Szolgáltató az elektronikus számla kibocsátása érdekében az Érintett által megadott adatokat továbbítja az Ügyfél részére. Az adattovábbítás célja: az Érintett részére elektronikus számla kiállítása, melyet a Szolgáltató elektronikus úton, az Érintett által megadott email címre küld.

6.3. A fentieken túl a Felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó hozzájárulása alapján kerülhet sor.

|7. FELHASZNÁLÓI JOGOK ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

7.1. A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat az ÁSZF-ben meghatározott módon. Felhasználó jogosult továbbá adatai törlésének kérésére az e pontban megadott elérhetőségek útján.

7.2. Szolgáltató a Felhasználó kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

7.3. Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:
Levelezési cím: Nyír-Invest Bau Kft. 4400 Nyíregyháza, Kéményseprő út 19/c épület
Ügyfélszolgálat: info@outletbutor.hu

Az Ügyfél bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Szolgáltató munkatársához fordulhat a 7.3. pontban elérhetőségeken keresztül.

7.4. A felhasználó bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Egyes adatait a Felhasználó a Weboldalon maga helyesbítheti; egyéb esetekben Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

7.5. A Felhasználó az Infotv.,valamint a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén.

7.6. Amennyiben a Felhasználó szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

|8. E-MAIL CÍMEK FELHASZNÁLÁSA

8.1. A Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) e-mail küldésére.

8.2. Az e-mail címek kezelése elsősorban a Felhasználó azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.

8.3. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások vagy az ÁSZF változása esetén a változásokra vonatkozó, valamint a Szolgáltató egyéb hasonló szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást a Szolgáltató bizonyos esetekben elektronikus formában, e-mailben juttatja el az érintettek részére. Az ilyen "értesítési listáról" nem lehet leiratkozni, ezen értesítéseket azonban a Szolgáltató nem használja reklámozási célra.

8.4. A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket a Szolgáltató csak a Felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A Felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről, a hírlevél alján elhelyezett link segítségével.

|9. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

9.1. Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

9.2. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

9.3. Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

9.4. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot a Felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően a Felhasználó a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Szabályzatban foglaltakat.

Nyíregyháza, 2016. március 10.

 

A outletbutor.hu weboldalt üzemeltető Nyír-Invest Bau Kft (a továbbiakban: Honlap) tiszteletben tartja a látogatók személyiségi jogait.

A Honlap keresztül gyűjtött adatokat elsősorban a kért szolgáltatás teljesítéséhez, másodsorban a szolgáltatások fejlesztéséhez használjuk fel.

A Honlap bármely hírlevélre jelentkező természetes személynek csak a kért hírlevelet fogja küldeni. A listáról bármikor, egy kattintással lejelentkezhet.

Adatait bizalmasan kezeljük, haradik félnek nem adjuk ki.

Önnek, mint természetes személynek jogában áll megismernie, illetve szükség esetén módosítania az általunk Önről nyilvántartott adatokat, továbbá jogában áll kérnie, hogy ezeket az adatokat ne használjuk fel.

A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk.

A vevő tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére kiadjuk.

Amennyiben olyan kérdése van, ami az Adatvédelmi Nyilatkozatból nem derül ki, jelezze a Kapcsolat oldalon található elérhetőségekben.