Bevásárlókosár

0 termék

My Cart -

0 termék
My Cart: (0)
Kategóriák

Szállítási feltételek

Az OutletBútor.hu webáruházban vásárolt bútorokat minden esetben saját autóval és saját remek, megbízható kollégákkal szállítjuk ki a megjelölt címre.
Mivel Ön, kedves vásárló a szállítóinkkal találkozik egyedül személyesen a megrendelést követően, ezért elvárjuk tőlük a legnagyobb udvariasságot és a legmegfelelőbb kiszolgálást!
Szerencsére ebben is profik a fiúk! :)

A megrendelt bútorokat az ország egész területére házhoz szállítjuk. Kérjük, olvassa el a vásárlási feltételeket is!

Ügyfélszolgálat: +36 21 20 10 888

Szállítási költség

Termékenként változik a termékek súlya és mérete miatt, 4700- 15700 Ft között. Több termék vásárlása esetén a szállítási díjak összeadódnak, bizonyos rendelési mennyiség felett elérhető kedvezményes szállítási díj, amelyről az elérhetőségeink egyikén érdeklődhet. A pontos összeg mindig fel van tüntetve a termék adatlapján!

Kiszállítás

Kiszállítási területek: Magyarország, Szlovákia, Románia, Ausztria - Előtte egyeztetés szükséges

A termékek kiszállítása saját autónkkal történik. A SZÁLLÍTÁSI DÍJ A KAPUIG TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁST TARTALMAZZA! Amennyiben rakodásra (a bútor házba, lakásba bevitelére) van szüksége kérjük, hogy jelezze a termék kosárba helyezését követően telefonon, e-mailben vagy írja be a megjegyzés rovatba a rendelés elküldésekor! A RAKODÁSNAK KÜLÖN KÖLTSÉGE VAN, AMELY FÜGG A BÚTORTÓL ÉS SZÁLLÍTÁSI HELYTŐL!

1., ÁLTALÁNOS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A házhoz szállítás, a rakodás költségét nem tartalmazza. 
Amennyiben Ön igényli az emeletre szállítást, úgy kérjük, a szállítási adatoknál a megjegyzés mezőben annak (emelet, ajtó) pontos leírását!. A lapra szerelt termékek átadása az eredeti csomagolásban történik. A szállítási költségek (szállítás, emelet) minden esetben az áru értékének kifizetésével egy időben történik. A vásárlás regisztrálását követően munkatársunk visszaigazolást küld az Ön részére, melyben rögzíti a szállítás/átadás időpontját és költségeit az Ön által elküldött rendelés szerint. A rakodási igényét a megrendelés megjegyzés rovatában, vagy a rendelést követően írásban, e-mail formájában jeleznie kell a vásárlónak. A termékek összeszerelését cégünk nem vállalja!

Technikai okok miatt a szállítás visszaigazolása esetenként telefonon történik, így kérjük, mindenképpen adja meg elérhetőségét, hogy munkatársunk felvehesse Önnel a kapcsolatot! A termékek szállítási ideje átlagosan 3-5 hét. Kivételes esetben csúszás előfordulhat.

A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. Továbbá a vásárló tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére is kiadjuk.

2., Az áru átadása-átvétele

Az OutletButor.hu Internet Áruház áruforgalmi irodája az Ön által megvásárolt bútort szigorú belső ellenőrzés után, az áru minőségi besorolásának megfelelő állapotban adja át szállításra. A szállítást megbízott fuvaros végzi, akitől az Ön által megjelölt helyszínen Ön vagy meghatalmazottja köteles az árut átvenni. Az átvételt nem akadályozhatja meg semmilyen körülmény sem a helyszín, sem az áru állapota...stb.  miatt. Felhívjuk a figyelmét, hogy a szériagyártott bútorok esetében is eltérhet 1-3 cm-t a bútor mérete! 

Amennyiben a megbízott fuvaros az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (tévesen megadott cím, átvevő hiánya...stb.), úgy azt visszaszállítja (ennek díja a kiszállítás díjával azonos) és a szállítási költségek megtérítéséig azt jelzálogjogon visszatartja, bérraktárba elhelyezve az áru ellenértékéig tárolja (melynek költsége 1000-3000 Ft/nap), illetve megbízásából az OutletButor.hu gondoskodik az áru értékesítéséről, mely esetben az Internet Áruház a bútor ellenértékéből köteles a szállítás költséget haladéktalanul kifizetni.

Átvételkor győzödjön meg a termék állapotáról és a kiegészítőkről. A termék átvétele során Ön aláírással tanusítja, hogy a bútort megfelelő, hiánytalan állapotban átvette. Amennyiben a helyszínen jelzi, hogy probléma merült fel a bútorral - vagy megsérült a szállítás során otthona (ajtófélfa, padlózat, egyéb bútor) - , akkor azt jelezze kollégánknak és jegyzőkönyvbe véve az esetet, kivizsgáljuk a problémát. Fontos, hogy MINDEN ILYEN ESETBEN TÖLTSE KI A JEGYZŐKÖNYVET, amelyet kollégáinktól kérhet! Átvételt követően nem tudunk fizikai és egyéb sérülésekre garanciát vállalni!


Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles! Amennyiben a bútor átvételekor hibát, sérülést tapasztal vagy bármilyen kifogással él, úgy azt tüntesse fel a szállítólevélen és lépjen kapcsolatba az Értékesítési Irodával, ahol haladéktalanul gondoskodnak a bútor rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról. 
Minden teljesített árura vonatkozik minimum 1 éves garancia, amely az áruhoz mellékelt garanciajegy alapján érvényesíthető.

Az ingyenes szállítás, az ajándék és egyéb promóciók csak egyszer érvényesek egy rendelés alkalmával. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól vagy cseréltetni szeretné a bútort abban az esetben nem tudjuk vállalni az ingyenes szállítást. A helyszínen történt vásárlástól történő elállás esetében, természetesen ingyen átvesszük a helyszínen a bútort és visszaszállítjuk azt a raktárunkba.

Elérhetőség

Ügyfélszolgálat: +36 21 20 10 888

Cím: Nyíregyháza 4405 Kéményseprő út 19/c (Outletbutor.hu - A Bútor Webáruház)